poniedziałek, 18 maja 2020

MAM I JA

Witajcie:)
Nikt tu już nie zagląda, ale co tam.Ja też oglądam Wasze blogi z chęcią i zainteresowaniem ale nie komentuje bo nie zawsze mi się chce.
Tak wiec szybciutko ,bez słońca ,zimno i wietrznie.

 Co tam,z reguły nie lubię rzeczy użytkowych na szydełku, na drutach jeśli nie można założyć na siebie ,po przymierzać to nie lubię.

Kobieta zmienną jest więc sobie wydziergałam i dobrze zrobiłam bo już ją lubię.

                                                                             

                                                                           




Dzisiaj to na tyle, Do miłego!!!!!1




4 komentarze:

  1. Torba super się prezentuje :D Jest piękna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko torba super w fajnych kolorkach :) Ciekawa jestem jak Ci się będzie sprawdzać z okrągłym dnem ;)
    pozdrawiam i buziaki ślę czekaj czekaj szal chyba się robi haha pająków nie widzę już ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie dziergasz😉torba fajna ale komin bardziej mi się podoba 😁

    OdpowiedzUsuń