niedziela, 14 czerwca 2020

SE MACHNĘŁAM :)))))


Siedząc w domu machnęłam sobie swetrzysko z Magika 5 motków i trochę Karismy .Nr. 5 drutki i gotowe brakuje zdjąć tyłu ale to za chwilkę bo zapomniałam:)))


                                                                             
                                                                               













                                                                               

                           To tak przy niedzieli ,króciutko,szybciutko.Jutro do pracy w reżimie sanitarnym!!!!!!!!!!!!


                                                                                         

6 komentarzy:

  1. Haha selfi nieziemskie i aby era takich fotek szybko się skończyła :)
    Anitko sweterek cudo - świetnie wyszedł i ciężko mi pojąć jak wyszły te kropki, kwadraciki, zygzaki z jednej nitki...cudo niech sie nosi dobrze :)
    buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sweter Ci wyszedł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne super kolory 😁 oby tak dalej to nie wyjdę z Twojego blpga😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ,że tu zaglądacie dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko stworzyłaś super sweter, jestem pełna podziwu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest. Moje kolory i moja długość. Zabezpieczona jesteś na sto procent. Buziaki 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń