niedziela, 28 czerwca 2020

MALIBU PLUS


Witajcie serdecznie :)

Dzisiaj przedstawiam bluzeczkę z Malibu Plus ale nie Malibu bambusowe z Dziewiarki .Malibu Plus z firmy Katia.
Przód i tył prawie jednakowy.Rękawy też prawie jednakowe a jednak inne.


                                                                             




Do  Malibu 6 motków dodałam 3 moteczki Copenhagen z Dziewiarki
Cały czas się zastanawiam czy lubię włóczki tasiemkowe?
A jeszcze czeka na mnie i woła czarny Splash.!!!!!
Do miłego zaraz idę na wybory!!!!!!

7 komentarzy:

  1. Świetna tunika Anitko,ta włóczka super się prezentuje:)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Anitko rewelacja! Takie tuniki to chyba mój ulubiony strój. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka Anitko. Bardzo podobają mi się twoje dzianiny , widzę w nich dużo artyzmu i mają to coś co lubię.Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko ale szalejesz druty rozgrzane do czerwoności i kolejny cudny udzierg :) Wspaniała bluzeczka :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za cieplutkie komentarze ,miód na serce!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka. Ładnie wyglądają te paseczki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń