sobota, 17 listopada 2012

UWAGA BĘDZIE DUŻO ! ! !





Witam serdecznie :)

Bardzo ,bardzo chciałam podziękować  Anitce za wyróżnienie :))))))




Nie będę nominowała żadnych blogów ,ponieważ nie każdy lubi się w to bawić.Natomiast na pytanka chętnie odpowiem:) :) :)


1.Twój ulubiony kolor?      fioletowy i czarny
2.Druty czy szydełko?     w obecnej chwili szydełko
3.Książka czy film?         dobra książka i dobry film
4.Kawa czy herbata?     zdecydowanie kawusia ,mniam :)
5.Góry czy morze?        morze :)
6.Kot czy pies?              kot ,bo nie robi hałasu
 7.Kim chciałaś zostać jak byłaś dzieckiem?    kawiarnianą  panną :)))
8.Jakiej słuchasz muzyki?     różnej w zależności od nastroju


UWAGA !!! UWAGA!!!!!!  WYGRAŁAM  W     MAŁGOSIOWYM KRAMIE  :))))





Dostałam prezencik od Moniki  :)  Słoiczek dżemiku dyniowego w ubranku z papierowej wikliny:)Śliczne ubranko i pyszniutki dżemik :)Dziekuje Moniko  !!!!!!



To tyle, jeśli chodzi o chwalenie się:)Jeszcze raz przemiłym koleżanką bardzo dziękuje:D


A co na froncie robótkowym????...........
    Szydełkowa chusta wzorem dobrze znanym z Kid Mohairu  ALIZ 3 motki szydełko nr.4













Chusta jest prezentem dla pewnej blogowej osóbki ,która lubi czarny kolor:DDDDD...........


A co słychać w pracowni? Malujemy ,malujemy szkiełka już na święta. O tym będzie w następnych postach.
            Tymczasem ja namalowałam cukiernicę:)  i  naczynka na cytrynkę :)


                           
                    


To by było na tyle  na dzisiaj !!!!!!

Bardzo się cieszę ,że do mnie zaglądacie i pozostawiacie same miłe słówka .Pomimo ,że mój blog się nie wyświetla na waszych blogach .Nie umiem sobie z tym poradzić:(((
Fajnie ,że nie zapominacie o mnie:D

Witam nowe obserwatorki:::)))

Życzę Wszystkim bardzo miłej niedzieli i miłego tygodnia :D

27 komentarzy:

  1. Gratuluje prezentów. Chust cudna, taka delikatna i zwiewna Ci wyszła dzięki temu ażurowemu wzorowi. Szkło piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)mam nadzieje że, właścicielce nowej chusty też się spodoba:)Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Chusta bardzo fajna a mam pytanko czy te wasze kolorowe szklane cuda można gdzieś kupić? pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu!to wszystko można kupić na Warsztatach Terapii Zajęciowej w łódzi oczywiście na ul . Tkackiej36 koło radiostacji taka uliczka równoległa do Natrtowicza.Raz w roku na targach rehabilitacyjnych.Jak by co ,to daj znać to ułatwię dojście.Ceny do przełkniecia (na cytrynkę 14 zł)zbieramy na nasze warsztatowe potrzeby:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź zgłoszę się do Ciebie jak tylko będę w potrzebie już wiem gdzie to jest studiowałam na P.O.W. więc niedaleko pozdrawiam Basia

      Usuń
  4. Kawiarenki na na na...
    Ja bym chciała żebyś dokładniej powiedziała o tej Kawiarnianej Panience :) hihihi
    GRATULACJE!Też walczyłam o tą nagrodę :)))
    Pajęczynka pierwsza klasa!A szkiełka przecudne!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam mała w każdą niedzielę po kościele jechałam z tatą do Zgierza do kawiarni na krem a tata kawkę. Bardzo mi się to podobało i zapragnęłam być w przyszłości właśnie kawiarnianą panna:)A co? nic zdrożnego przecież:))))Pozdrowionka cieplutkie:)

      Usuń
  5. Ale piękności! Naczynka na cytrynę są cudne, chusta ulotna jak mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitka ale sie u ciebie dużo dzieje robótkowo:)) a dzemik pyszny był prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszny:)sama się nim zajęłam skrupulatnie:)))Pozdrowionka:)

      Usuń
  7. Kawiarniana Panienka? może coś więcej napiszesz?
    Szkiełka śliczne a chusta wspaniała, przypomina sieć pajęczą:)
    Gratuluję wygranej i pysznego dżemiku:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynka chodziła z tatusiem po kościele do kawiarni na krem i dlatego chciała zostać kawiarnianą panną:D A co ?takie marzenia małej dziewczynki!Pozdrowionka:))))

      Usuń
  8. Piękny prezent!!! Ta chusta to cudeńko!!! A pojemniczki malowane są super!!! Pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo CI dziękuje Halinko:)Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  9. Chusta idealnie dla mnie :-)
    Wspaniała i nie mogę się na nią napatrzeć... Wspaniała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba :)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  10. Śliczna chusta,taka delikatna,a pojemniczki super,pozdrawiam ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nie dorównam Twoim drucianym chustą:)))Pozdrawiam serdecznie:)))))

      Usuń
  11. Witaj Anito:)dzięki za odwiedziny:)Tyle u Ciebie cudowności:))))) Chusta piękna, wszystko piękne:)Gratuluję wyróżnienia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Kryska! fajnie ,że wpadłaś do mnie:) dzięki za miłe słowa:)Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta zachwyciła mnie co za lekkość!!!
    A naczynka urocze.
    Od dawna szukam małych szkiełek na cytrynę ale na razie kicha...
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  14. A może jakaś wymianka???Chętnie namaluje Ci szkiełko na cytrynkę?:)))Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie malowane ozdoby szklane :))) Urocza i jakże delikatna chusta :)))
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuje za odwiedzinki:)))pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :))) Nie mogę się napatrzeć na te szkiełka:))))

    OdpowiedzUsuń