czwartek, 3 czerwca 2021

SOL DEGRADE

 Witajcie !!!!!

Dzisiaj Sol Degrade  5,5 motka  dr.5  ,wreszcie!!!!!!! prułam robiłam ,prułam przycinałam  i  dalej robiłam i jest .Nie jestem zadowolona , jednak kolory nie moje. W motku jakoś mi się podobały ale jako całość nie .

To nie mój kolor :(((((( myślałam ,że się polubimy

                                                                                     


                                                                                         


                                                                                     


                                                                                       


            Słuchajcie nie będę ukrywać ponieważ kolory są nie moje to może ktoś zechce ją przytulić:)))) Wiadomość na maila    proszę a rozmiar 44-46 robiłam ją dla siebie ale cóż ,tak wyszło:)

                                                                              Do miłego!!!!!:)))))                                                               

3 komentarze:

  1. Bluzeczka urocza może znajdzie sie chętna na takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny luźny fason i kolorki ekstra. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń