czwartek, 24 września 2020

JESIENNE MIGAWKI


 Witajcie !!!!


Będzie wszystko po trochu:   Powstały chusty na szydełku:

                                                                                

                                                     

                                                                                                                        


                                   

                                                                            

                                                                            


                                                                 




Teraz obrazki mrożące krew w żyłach




 

                                                                                      

                                                                             









Mój synek z kolegą(łysy) mój ma włosy:))))) postanowili namalować mural na moim domu:)

W pracowni też się dzieje......
                                                                      


                 





Anioł jeszce nie skończony ale dopiero się uczę



Para młoda anielska,ja tylko pomalowałam a anioły wykonała moja pracowa koleżanka Ania

Dokończone wkleję póżniej..........

                                                          A to Patrycja   jeszcze bez oczu ,oczy póżniej




Ja maluje oczy i drobiazgi tzn .ostatni szlif:)




A to moje miejsce pracy :)


Dla tych co nie śpią:)Do miłego !!!!!!!!!!!Pozdrowionka!!!!

6 komentarzy:

  1. haha jaki wysyp hurt :))) Anitko chusty super piękne ....ale w pracowni to dopiero się dzieje barwa kolorów u wspaniałych kociaków i te aniołki bajeczne :) Wspaniale sobie tam tworzycie :) O i powiem Ci, że widok tak malujących przeraża, ale potem efekty są cudne - hmmm chyba nie kum kum tej wizji oświecisz mnie przy okazji haha :)
    pozdrawiam serdecznie i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. A to już trzeba zapytać autorów,Jakieś wewnętrzne dziecko każdego.Dla mnie to hasyd tylko brak mu pejsów:))))))))🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle dobroci wrzuciłaś, że nie wiem co jest to naj, naj;) ale ja podziwiam osoby robiące chusty na szydełku- kurcze nie mam do nich cierpliwości a pomysły same się wylęgają, a ja je tylko zapisuje:)Pięknie tworzycie, a i widać następne pokolenie też z bakcylem za pan brat;)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo się u Ciebie dzieje. Chusty bardzo ładne i to co powstaje w pracowni też przyciąga oko. Chętnie zobaczę zdjęcia skończonego malowidła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko chusty są prześliczne , w pięknej kolorystyce. W Twojej pracowni powstają istne cuda 😍😍 Pozdrawiam jesienne 🍄☘️🍄☘️🍄☘️

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiałam ludzi malujących murale.
    Jak twórczo tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń