poniedziałek, 20 maja 2019

PIÓRKOWY

Witam wszystkich bardzo serdecznie!!!!!

Dawno mnie nie było, jakoś tak mi nie po drodzę do pisania .Na Wasze blogi zaglądam ale raczej nie  .komentuje bo albo jestem zmęczona albo śpiąca.
Cały czas coś działam druty ,szydełko ,coś zaczynam i coś nie kończę.
Parę fotek ,próbki ,kawałeczki a potem pruje.Też tak macie ????Pewnie tak:)
                                                                             



Tak sobie dziergałam ,trochę czytam jakieś babskie czytadło .Ale wszystko sprute i głęboko schowane:))))

Czas na pokazanie piórkowego moherek promocyjny Mondiala już nie pamiętam ,chyba 6 moteczków drutki nr.4 i szydełko nr.4 do obrobienia boczków i szyjki,dołu i rękawków.











W pracowni powstają nowe koty :)



A to prawdziwy:)

Na dzisiaj to wszystko,dziękuje za poświęcony mi czas .Do miłego spotkania :))))))

8 komentarzy:

  1. Kiedyś Anitko miałam bardzo dużo pozaczynanych prac . Doszło do tego , że w wielu kątach leżała jakaś robótka. Po przeprowadzce na wieś wszystko uporzadkowałam. Nie chciałam upychać po kątach. Teraz jestem zdyscyplinowana , mam na tapecie tylko jedną robótkę. Sweterek piękny i mój ulubiony kolor kobaltowy. Kotki słodkie jak zawsze . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni niebieski kotek bardzo mi się spodobał.
    Super prace ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweterek piórkowy, ciepły i lekki.
    A z tymi robótkami to też tak mam:(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko świetny sweterek w uroczym kolorku niech się dobrze nosi :)
    Kotki wspaniałe ten w paseczki ciekawy i tego czarnego za uszkiem ode mnie pogłaskać proszę ;) A bzu pozazdroszczę tego dubeltowego, bo u mnie coś się zbuntowały i rosnąć nie chcą :)
    pozdrawiam serdecznie, ale były jeszcze kiedyś takie smukłe długie kociaki hmmm chyba u Ciebie je widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny sweterek w pięknym kolorze. Teraz mam tylko jedną robótkę zaczętą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piorkowy cudowny :) ja malo robie na drutach, czy szydelku, wiec raczej koncze prace i zaczynam nastepne. Chociaz mam jedna niedokonczona serwetke, poniewaz gazete ze wzorem przez przypadek wywalilam do smieci i nie wiem jak dokoncyzc serwetke.Lezy nieskonczona juz chyba z piec lat :) Gorzej jest w hafcie, tutaj czasami zostawiam niedokonczone prace. Albo mnie juz znudzily, albo stracilam zapal do robienia ich. Czasami troche 'odleza' i ponownie sie do nich zabieram albo nie. Pozdrawiam serdecznie An :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się zrobiony przez Ciebie sweterek. Prosty, elegancki i w ciekawym kolorze.
    Koty rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń