sobota, 3 marca 2018

ZAMYKAM SEZON SKARPETKOWY ......I MUSI BYĆ WIOSNA!!!!!!!

Witam serdecznie Wszystkich tu zaglądających!!!!


Ciekawi mnie ,czy tu jeszcze ktoś zagląda?Jak wyżej ogłosiłam zamykanie sezonu skarpetkowego i tak ma być!!!!!Wrzucę tu ostatnie kolorowe skarpetki:)

                                                                                       
                                     






A co słychać w pracowni ? pokarze w następnym poście:)))))
                                                                                           Do miłego!!!

10 komentarzy:

  1. Pewnie że ktoś zagląda:) Skarpety super:) Ja na razie jestem na etapie szydełkowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko zaglądam oczywiście, tylko ja mam wszędzie mały poślizg ;) Co ja widzę cudne skarpeteczki te to chyba dla Ciebie :)
    pozdrawiam i buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super skarpetki! Jeszcze przydadzą się:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są Twojego wykonania kolorowe skarpetki. Szkoda, że zamykasz sezon na te śliczności. Wiadomo, że skarpety chętnie się nosi trudniej się robi z powodu czasochłonności. Chętnie do Ciebie zaglądam, cudowności tworzysz. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super skarpetki! Jeszcze przydadzą się:)
    Pozdrawiam serdecznie:) สมัคร Gclub

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te skarpety!!! Ja też tęsknię za wiosną, ale u nas od niedzieli mamy powrót zimy i to z mrozem i śniegiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    winwin promotion

    OdpowiedzUsuń