niedziela, 16 listopada 2014

CZAS PRZED ŚWIĄTECZNY W WTZ.



Był sobie srebrny talerz -kwadratowy :)
                                                             


 teraz jest stroik:)

                                                                                      

                           
                                                         


                                                                           
 Taki nietypowy ,jednym się podoba drugim nie :( Ciekawa jestem czy Wam się podoba?czy nie? jestem ciekawa.

                                                                
A to już standardowe stroiki:)




Na dzisiaj to wszystko c.d.n.  :)

Pozdrawiam serdecznie !!!

14 komentarzy:

  1. Mnie się podoba, ale najważniejsze, żeby podobał się Tobie Anito:) Wszystkie stroiki są piękne:)...i święta już tak bliziutko :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł ,wygląda rewelacyjnie .I właśnie podałaś mi Kochana pomysł ja tez mam talerz ale okrągły więc mogę sobie tez coś wyczarować.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Ewo ,że skorzystasz z mojego pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z wykorzystaniem talerza! Cudnie wyszło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne , prześliczne - cudne są te talerze srebro z fioletem łał ale miałaś wspaniały pomysł :))))
    standardowe też są przepiękne ale jednak talerzyki i te łezki - kryształki bajka ;)
    pozdrawiam cieplutko - twórz kochana i pokazuj pokazuj może czymś się zarażę hihi aby talentem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko, wspaniałe stroiki a szczególnie te na kwadratowych talerzach. Są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, skąd Ci się biorą takie pomysły ale są świetne:) Ten pierwszy stroik jest cudowny:) Bardzo mi się podoba:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowe strasznie lubię coś innego nie standardowego - dla mnie bomba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się ,że Wam się podoba:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten stroiczek jest, taki nietuzinkowy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie jest super , tradycyjne też lubię wszystko zależy od wnętrza. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten stroik z fioletowymi dodatkami śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam niestandardowe wyroby, oczywiście te z gustem. Ty właśnie takie stworzyłaś. Stroiki są cudowne, urzekły mnie nie tylko te nietypowe, standardowe także są prześliczne. Gratuluję!
    Fajnie zgrałyśmy się w czasie - ja oglądam Twoje posty, a Ty "gościsz" u mnie :) Cieszę się, że bierzesz udział w candy jako pierwsza :)
    Życzę nieustającej weny twórczej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń