poniedziałek, 6 lutego 2012

ZIMOWA CHUSTA




                           WITAM     WSZYSTKICH      ZAGLĄDAJĄCYCH  !!!!!!


Powiedzenie "   NIE MA TEGO ZŁEGO, CO BY NA DOBRE NIE WYSZŁO   " w moim przypadku się sprawdza.





Po  pierwsze......           Gdyby nie wypadek i mój złamany kręgosłup nie byłoby  bloga.

Po drugie......                Mam dużo czasu na szydełkowanie i drutowanie.

Po trzecie......                Latam po waszych blogach i podziwiam ,podziwiam !!!!!

 Po czwarte.....             W maju wrócę do pracy  naładowana  nową energią i  pomysłami .
























Zimowa chusta powstała z 2,5 motka Angory Gold BD nr.1900  z Dziewiarki szydełko nr.3 Wymiarów nie zapamiętałam .Chusta była prezentem dla pewnej starszej pani.


Bardzo serdecznie witam moje nowe obserwatorki! Miło mi Was gościć!!! Dziękuje za wszystkie ciepłe słowa i za pomoc w pisaniu tego bloga.
                                                            Życzę dobrej nocy i miłych snów:)))

10 komentarzy:

  1. W pierwszej chwili pomyślałam, ze to ponczo i już mi pychol zaczął się uśmiechać :) Uwielbiam ten typ okrycia i mogłabym go mieć chyba w każdym kolorze :) to tak na moje wytłumaczenie :)
    Chusta prześliczna i chyba duuuża... Piękny wzór i wykonanie :)

    Serdecznosci przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, czasem to powiedzenie się sprawdza:)
    Chusta jest prześliczna!!! Ten wzór i kolory.. Cudo!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta :) Przydałaby mi się teraz, bo w pracy zimno i wieje po pleckach :) Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:)
    Fajnie że wpadłaś do mnie .
    Dzięki temu mogłam zobaczyć Twoje śliczne prace.
    Będę wpadałaczęściej jeśli pozwolisz.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie. Dziekuje za odwiedziny i komplementy. Pozdrawiam. Inka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza chusta,
    pięknie się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń