niedziela, 16 października 2016

NIEBIESKO MI

Witajcie kochani:)
Długo mnie nie było ,ale tak to już jest z tym życiem:)Do tego doszły kłopoty z kompem,problemy ze zdjęciami w Picasie .Trzeba się logować a ja hasła pozapominałam i niby proste a ja nie mogę tego ogarnąć.

Ja tu gadu ,gadu ale chciałam Wam pokazać moją jedwabną bluzeczkę wydzierganą na drutkach nr.2.
z tej włóczki
Całe wakacje machałam drutami i prułam ,prułam i machałam i jest .Lubię ją:)
                                                                                     
  
     Jedno tylko zastrzeżenie,niebieskość farbuje :( trzeba działać szybko :))))
     Na dzisiaj to wszystko  :) Serdecznie Was pozdrawiam!!!!!

10 komentarzy:

  1. Hasła lepiej sobie pozapisywać w jakimś notesie:) Bluzeczka mi się podobała już wcześniej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka i jaka szlachetna niteczka,super:))Ale na dwójeczkach to się dziewczyno nadziergałaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka i jaka szlachetna niteczka,super:))Ale na dwójeczkach to się dziewczyno nadziergałaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak mam z hasłami, a jak je gdzieś zpisze, oczywiście tak, żeby nikt inny nie zobaczył to i zapominam gzie zapisałam.
    Bluzeczka piękna, te kolory... bajka

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko wspaniała - prześlicznie się prezentuję w tych mieniących barwach :) Niech się dobrze kochana nosi :)
    Buziaczki i pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny sweterek Anitko. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to nadłubałaś się na tych cienkich drucikach - ale było warto!
    Lubię takie dłuższe ciuszki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń



  8. The Louis Vuitton handbags comes in three sizes and assorted colors. Chanel handbags It is a affected bag fabricated of bland covering with topstitched detail. Rolex Air King brands that have a history in China often do better than newcomers, because the Chinese trust Original Rolex Watches brands they have heard of for a long time. “Trust of the 1:1 Replica Breitling Watches is a very serious issue for Chinese consumers, because Chinese consumers are concerned about quality and safety problems and worried about counterfeit products, which hits hard on the Omega Watches Replica trust they put on made-in-China products and brands.This reimagined Replica Tag Heuer advertence 116523 is the antecedent bearing Rolex Daytona that aboriginal came out in 2000.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tuniczka jest śliczna i pewnie miła w dotyku.To niefart,że farbuje, może w wodzie z octem ją płucz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko bluzeczka wyszła rewelacyjna , piękne kolory !!! Zauroczyły mnie aniołki , na górze . Ten niebieski cudo !! Hi, hi taki długi komentarz ja u Ciebie powyżej pojawił się też u mnie . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń