niedziela, 31 lipca 2016

DAWNO ,DAWNO

Nic nie piałam cóż samo życie..................................

Jakoś tak wyszło,życie leci,wszystko się kręci.Dawno dawno temu na kolejne 18- ste :)urodziny dostałam od BEATKI -mojej blogowej przyjaciółki, piękny prezent!!!Były słodycze i kosmetyki ale im zdjęcia nie zrobiłam ,mam nadzieje ,że Beatka mi wybaczy.
Teraz się chwalę!!!!

                                                                                 
     Piękna ,prawda:) jest ogromna!!!!
   
      Wykorzystałam tą piękność do zaprezentowania mojego własnoręcznie wykonanego                    drewnianego              pudełeczka na dziewiarskie akcesoria :)

    

  
   
     Jeszcze jedna fotka z ostatnimi szkiełkami ,które powstały w pracy-teraz mam urlop:))))
     
                                                                                   

   
                                                                                 

   
     Na polu robótkowym się dzieje :)powoli ale do przodu ale to w następnym poście.
     Mam taką nadzieję:)
     Tymczasem życzę wszystkim tu zaglądającym WSPANIAŁYCH WAKACJI!!!!!  
     Mój kot:)
                                                                                   
                                                                                 


                                                                    

13 komentarzy:

  1. Serweta i pudełeczko są śliczne ale kotek przebija wszystko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna serweta. Szklane pojemniczki zauroczyly mnie.Kotek ślicznie pozuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczam ;) Anitko śliczne pudełeczko ja biżu w takim drewnianym trzymam :) szkiełka prześliczne ale najładniejsze to to czarniutkie ale super biały brzuszek i Ty takiego słodziaka w ukryciu trzymałaś ;) Ale mu się fajnie ułożyło białe futerko :)
    Buziak hmmm no i nie wiem co poczynasz nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Anitko. Mam sentyment do czarnych kotów,17 lat była z nami piękna, błyszcząca i mądra Czarusia. Twój kotek ma jeszcze cudne białe ozdoby, jest słodki. Prezent od Beatki wypracowany bardzo, będzie jeszcze ładniej wyglądał, jak mocniej go wykrochmalisz. Szkatułka na biżuterię i szklane wyroby śliczne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dopiero serweta - Ale i Twoje prace są powalające - przyjemnego urlopu ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka . Twoje szkiełka zawsze mnie zachwycają. Pudełeczko w lawendowym kolorze , na wieczku moje ulubione drobne kwiatuszki i jeszcze koronka ach .... cudo. Miłego urlopu ! Wypoczywaj Anitko , aby potem z chęcią powrócić do pracy i tu do nas. Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co piekniejsze , serwta czy buteleczki??? Ale gdziez Ty pracujesz kochana,że takie cuda robisz?? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) ja pracuje w Warsztatach Terapii Zajęciowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla niesprawnych intelektualnie młodych ludzi.W mojej pracowni malujemy na szkle:)pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Cudowny prezent! Misternie dekorujesz szkła i masz pięknego kota :) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości, same wspaniałości!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarówno serwetka jak i pudełko robią wrażenie :)
    A szkło to po prostu czarujesz i dlatego tak misternie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń



  11. The Louis Vuitton handbags comes in three sizes and assorted colors. Chanel handbags It is a affected bag fabricated of bland covering with topstitched detail. Rolex Air King brands that have a history in China often do better than newcomers, because the Chinese trust Original Rolex Watches brands they have heard of for a long time. “Trust of the 1:1 Replica Breitling Watches is a very serious issue for Chinese consumers, because Chinese consumers are concerned about quality and safety problems and worried about counterfeit products, which hits hard on the Omega Watches Replica trust they put on made-in-China products and brands.This reimagined Replica Tag Heuer advertence 116523 is the antecedent bearing Rolex Daytona that aboriginal came out in 2000.

    OdpowiedzUsuń