poniedziałek, 21 marca 2016

ŚWIĄTECZNE PREZENCIKI OD BEATKI

Dziękuje Ci BEATKO za wspaniałe prezenty ale co ja będę pisać -sami zobaczcie!!!!
                                                                                 

Zapomniałam o pocztówce z życzeniami świątecznymi :)szydełkowa pięknotka w całej okazałosci na blogu u Beatki
  
  Teraz trochę fotek z pracowni ,w przedświątecznej    atmosferze :)                                                        


















Dobrego Wielkiego Tygodnia Wam życzę!!!!!





11 komentarzy:

  1. Anitko pisanki są przepiękne !!! Zachwyciła mnie też ta kurka w kwiatki i białe baranki. . Prezent dostałaś super . Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne jaja! Oczu oderwać nie można:-)
    Prezent na pewno sprawił mnóstwo radości, same dobre i piękne rzeczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne rzeczy tworzycie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne pisanki, jestem wprost zachwycona :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, jak również na moje candy :)
    http://domowerobotki.blogspot.com/2016/03/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że dołączyłaś do mojej zabawy, jednak nie widzę u Ciebie mojego banerka...
      serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przepiękne jajeczka,co jedno to cudniejsze ! Pozdrawiam ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości :))) zajączka mam i kurkę też a moje już jajeczko jest naj naj piękniejsze - buziaczek Anitko :)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko, Beatka bogato Cię obdarowała:)
    A prace jak zwykle zachwycające! I żebyś wiedziała jak bardzo mi się podobają te sówki z banerka. Ile w nich radości:))) pozdrawiam Cię wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest śliczne bo ręcznie robione i nie ma drugiej takiej samej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te jaja! Jestem naprawdę pod wrażeniem. W dodatku malowane w grupie. Musiało być fajnie.
    Pozdrawiam milo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Louis Vuitton handbags was built-in in the year 1905, in France on the French coastline,Fashion headlines news report: Data of Foreign luxury Chanel handbags goods online retail platform Baghunter.You can tell more women are taking up deep sea diving by glancing at the list of luxury Original Rolex Watches manufacturers rushing to release suitably feminine Rolex Air King for this sport. 1:1 Replica Breitling Watches is probably best known for waterproofing its Omega Watches Replica,while the movement is still theReplica Tag Heuer, it has been absolutely blacked out and fabricated arresting through an exhibition case back.

    OdpowiedzUsuń