sobota, 6 lipca 2013

SUKIENECZKI DLA MAŁEJ LILIANKI



WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE:))))





                                                    
Dzisiaj dwie małe sukieneczki dla maluszka. :)
                                                                           


                                                                         
                                                                                   


I..................Komplecik koralikowy dla starszej pani :))) Koralikomania trwa !!!!!

                                                                                    



Bardzo dziękuje Anitce za wyróżnienie!!!


   Dziękuje kochani ,że do mnie zaglądacie i moc miłych słówek mi pozostawiacie:)))))

                                                            Dobrego tygodnia Wam życzę!!!!


                                                            

26 komentarzy:

  1. Śliczne sukienusie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie sukieneczki przepiękne.Lubię bardzo motyw róż wszędzie a więc ta żółciutka jest bliższa memu sercu.Komplecik koralikowy cudny !!!!!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że Ci się podobają:)

      Usuń
  3. Bardzo ładne te sukienki. Ja taka zdolna jak ty nie jestem. Komplecik dla starszej pani tez bardzo mi sie podoba. Nie próżnujesz Anitko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo:)ja tak mam ,że ręce zawsze muszą być czymś zajęte.I w pracy i w domu zawsze muszę machać rękami:)

      Usuń
  4. Śliczne sukieneczki!Koraliki dla mnie to jeszcze czarna magia,nie próbowałam,pozdrawiam serdecznie,Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze niedawno rzucałam koralikami ze złości:)i wreszcie załapałam:)głowa do góry!

      Usuń
  5. Przepiękne te sukienusie!Przepiękne!
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zaglądam do Ciebie bardzo regularnie,żeby czegoś nie przeoczyć :)

      Usuń
  7. Śliczne sukienki i bransoletki też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne sukieneczki łał ale cudne koraliki w tym wspaniale przez ciebie stworzonym kompleciku :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne sukieneczki w takich letnich kolorkach:)) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Milusie i słodkie te sukienusie, a koraliki ujarzmiłaś uroczo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje dziewczyny za miłe słówka:))))))

      Usuń
  11. Przepiękne sukienusie Anitko, po prostu słodkie i gratuluję wyróżnienia:)
    Pozdrawiam serdecznie, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sukienusie, a koraliczenie wychodzi Ci cudnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne sukieneczki:) I biżuteria też:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuje za dobre słowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia :)
    A sukieneczki są przesłodkie :) Uwielbiam takie wytwory :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładniutkie te sukieneczki, a komplet koralikowy też niczego sobie.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń