poniedziałek, 9 lipca 2012

UPALNY MISZ MASZ

WITAM  WSZYSTKICH  SERDECZNIE !!!   ZWŁASZCZA NOWE OBSERWATORKI:)))))))))
CIESZĘ SIĘ, ŻE ZAGLĄDACIE DO MNIE  I ZOSTAWIACIE MIŁE SŁÓWKA!!!!!!



PONAWIAM MOJA PROŚBĘ!!!!!!!!!
 Mam problem:( mój blog się nie uaktualnia ,stale widoczna jestem 5 miesięcy do tyłu
   .Czy ktoś z Was może mi pomóc ?????????? bardzo byłabym wdzięczna :)


W czasie tych strasznych upałów wydziergałam szydełkową bluzeczko- tuniczkę .4 motki czekoladowej Sonaty szdełko nr.3



Pomalowałam nowe szkiełko :)))
















Ulubiony obiadek  :) :) :)








Na koniec  porzeczki czerwone , białe i agrest  z dzikiego ogrodu.









ŻYCZĘ  WSZYSTKIM   DOBREJ NOCY  !  !  !  :))))))))))))))))))

26 komentarzy:

  1. Śliczna tunika,masz talent do malowania-bardzo mi się podoba ten szklany pojemnik.
    Obiadek też taki lubię,pychotka!!

    Pozdrawiam,Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rety, jakie to Twoje malowane szkło piękne!!! Wprost brak mi słów. Tunika super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuniczka jest przepiękna, bardzo mi się podoba a na temat twojego szkła nie znajduję już słów aby je opisać.... zachwycam się, ale Ty o tym wiesz:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitka jaką sliczną tuniczkę zrobiłaś i jak cudownie ozdobiłaś to szklane naczynie;)) Jestem zachwycona:)) Na taki obiadek też bym się chetnie załapała:))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne szkło i tunika i owoce w ogrodzie, pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i miłe słowo pozostawione na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam kochane dziewczynki dziękuje za dobre słowa!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jest to szkło,tunika super:))Pojadłabym tych owocków prosto z krzaka,kupowane to jednak nie to:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznę od tego, że gdybym przed chwilą nie pojadła do syta wiśni, to szukałabym bez wątpienia porzeczek, takiego smaku narobiłaś. Piękne apetyczne zdjęcie na czołówce zamieściłaś.Pojemnik prześliczny. W te straszne upały taką dużą ładną tunikę zrobić, to sztuka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj czułam,żeby do Ciebie zaglądnąć. Niestety nie wiem jak Ci pomóc, a bardzo bym chciała. Tuniczka jest przepiękna a owoce cóż swojskie - takie najsmaczniejsze.

    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna tunika. Smakołykami kusisz :) Nie wiem jak Ci pomóc. Nie mam pojęcia co się dzieje z tym Twoim blogiem. My widzimy normalnie Twoje posty. Chciałbym Ci pomóc ale nie wiem jak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tunika świetna, na upały akurat:)))) Owocowy raj u Ciebie, pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękności dziś u ciebie! A blogger na pewno ma jakiś serwis, do którego można napisać, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Co do kleju w tulejkach to zanim zaczęłam wklejać do nich sznurki, rzemyki i td. też miałam obawy :) Nie zdarzyło się, żeby się cosik odkleiło!

      Usuń
  13. Patrzę,gapię się na to szkło i nie mogę wyjść z podziwu.....jaka Ty zdolna jesteś!!!!To jest cudowne....
    Tuniczka super,jak takie widzę to żałuję że nie potrafię szydełkować....
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wspaniałości tunika rewelacyjna a pojemniczek przecudny :)))
    Anitko ja beztalencie komputerowe ale blog powinien mieć jakąś administrację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też dzisiaj była fasolka:)
    Twoje malowane szkła są CUDNE. Normalnie napatrzeć się nie mogę. Bardzo fajna tuniczka...

    OdpowiedzUsuń
  16. Tuniczka jest świetna:)) a malowanie na szkle coś pięknego:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  17. piekności...
    coś jest nadal nie tak z aktualizacja Twojego bloga,nie pokazują mi się najnowsze posty :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie dotarłam do Ciebie:) Podziwiam Twoje przepięknie malowane szkło!!! Cudeńko!!! Masz Anitko wielki talent!!! Bardzo, bardzo mi się podoba!!! Tunika również piękna! Owocowy zawrót głowy to coś co bardzo lubię, smakowicie wygląda:))) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe komentarze u mnie:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna tuniczka,
    na szkle również malujesz cudnie- jesteś Kobietą talentów wielu....
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tuniczka piękna - a to szkło to bajka ! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się ta tunika czy mogłabyś podesłać mi ten wzór? będę bardzo wdzięczna pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi Twój blog wciąż się nie odświeża :-( Ale z moim mam to samo - wszyscy widzą wpis sprzed półtora miesiąca zamiast aktualnego. Pozmieniałam co nieco w ustawieniach raz i drugi, ale nadal bez efektu...
    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to mało profesjonalny sposób, ale zadziałał! "Zdjęłam" na chwilę ten wpis, który wyświetlał się jako ostatni (zapisałam go jako kopię roboczą, a potem opublikowałam pod ciut inną godziną) i zaczął się wyświetlać wpis aktualny :-))) Spróbuj.

      Usuń
  23. Śliczna tuniczka, a szkło cudo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj!
    Ładnie wyszła Ci ta tunika, w sam raz na upalne dni.
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i za udział w candy.
    Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń