czwartek, 23 lutego 2012

ZABAWA Z KOSMETYKAMI

Witam Wszystkich serdecznie!

Dostałam zaproszenie od Anity zhttp://drutowozyciowo.blogspot.com/ do zabawy blogowej.

Oto zasady:

  • Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście(można dołączyć zdjęcie).
  • Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował.
  • Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom
(zasady skopiowałam z blogu Anity "Drutowo życiowo")


                                               ZESTAW KOSMETYCZNY KIEDY CHODZĘ DO PRACY


   
  1. Tonik wzmacniający Lirene bezalkoholowy do cery naczynkowej .
  2. Anti-perspirant Rexona .
  3. DREAM MATTE mousse Maybelline .
  4. Woda Hawaiian Shores Avon zapach kojarzy mi się z wiosną .
  5. Kremożel awocado bezzapachowy Gulivere-Polska .
  6. Tusz do rzęs Oriflame czarny .
                              A TO ZESTAW KOSMETYCZNY KIEDY NIE CHODZĘ DO PRACY

          Teraz kiedy jestem na zwolnieniu i nie chodzę do pracy to nie używam fluidu matującego i tuszu
          Dobrze mi z tym!
          Przekazuje zabawę dalej !!!Do zabawy zapraszam:
  • Anię z" Radziejowego Zacisza"
  • Jadzię z" Szaleństwa Jadzi"
  • Ilonkę z" Anioły są wśród Nas"
  • Kasię z " Rękodajni:)" 
  • Kasię z"Moje robótki, moje druciki, moje sweterki"
       
        Zapraszam!!! .........     Jeśli nie macie ochoty ,nie będę się gniewać!!!
     
           Życzę Wszystkim Dobrej Nocy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz